13 Ekim 2014

♒ Uygun Fiyαtlı Allıklαr ♒

Herkese merhabalar , Ben Dilara Rabia ;

Kış yaklaşıyor soğuklar kendini gösteriyor . Dolasıyıyla üşüyünce bembeyaz ruh gibi gezmemiz yakındır.Bu yüzden allıkları vurgulamanın zamanı geldi diye düşünüyorum.Aldığımız her ürün hem uygun fiyatlı hem de kaliteli olsun istiyoruz.Ben de elimdeki çeşitli marka allıklarla sizlere bir blog yazdım.İlginizi çektiyse okumaya devam edebilirsiniz :)


İlk olarak H&M in çok kullanışlı bir olan allığından bahsedelim.Autumn Flower. İsteğe göre aydınlatıcı olarak kullanılabilen kısımları mevcut . Hepsi karışınca doğal duruşlu bir allık çıkıyor ortaya.Üstelik iki katlı.Alt katında aynası ve fırçası bulunuyor.Fiyatı 9tl




Clinique'nin bir yaz setinin içinden çıkan allıkta sıra.Bashful Plum.Rengi tanımalamam gerekirse çok naif bir gül kurusu.Tek başınada satılıyor.İndimde yakalarsanız fiyatı 20-30tl arası olması lazım




Çok eskiden hello kitty sever biriydim.Ankara armadadaki hello kity mağazından almıştım zamanında bu allığı.Aslında çok güçlü bir pembe değil ama simleri sayesinde azıcık dokundurunca bile heidi gibi gösteriyor insanı.Bu allıkta iki katlı , aynası ve fırçası mevcut.Ozamanki fiyatı 25tl idi





Sıradaki allık en bi favorim olan :) Essence Heat Wave . 3ü bir arada diyorum ben kendisine.Turuncu ,şeftali ve pembe rengini barındırıyor içinde.Hepsi karışınca şeftali elde ediyorsunuz.Tek bir allık alıcam diyorsanız kesinlikle önerim bundan yana.Fiyatı 13tl




Allıkların tendeki görünümü (Benim ten rengim buğday)


Faydalı olabildiysem ne ala ; Hoşçakalın :)

2 yorum: