22 Eylül 2014

✰ Bakır Tonlarında Günlük Makyaj ✰

Herkese merhabalar ; Ben Dilara Rabia

En çok kumrallara ya da kahverengi gözlülere yakıştığını düşündüğüm bir makyaj örneği oluşturdum.Altın ve bakır tonları tabiki .. Farları simli seçmiş olsam da gayet günlük kullanım için uygun .Ben gözlere yoğunluk verip dudakları sade tuttum , dilerseniz dudakları da abartıp bir gece makyajı oluşturabilirsiniz.Fırça bizim elimizde :)


Malumunuz arada yağmur yağsa da havalar hala sıcak . Baz kullanmayı ihmal etmemek lazım . Flormar (primer makeup base) yüz bazını parmaklarımla yüzüme uyguluyorum


Daha önce de bahsettiğim gibi fondöten kullanmak bana çok ağır geliyor. yüzümde bir tabaka varmış gibi hissediyorum.Bu yüzden sadece göz altlarımdaki hafif morlukları kapatmak ten makyajım için yeterli oluyor 


Dior 3ü bir arada olan bu paketini seçtim . Biri simli biri mat 2 adet pudrası , alt katında da kapatıcısı var.Öncelikle kapatıcısını echotools concelar fırçasıyla gözaltlarıma uyguladım


Daha sonra sağ taraftaki mat olan pudrayla ve the balm fırça ile sabitledim




Bana koyu gelen mac studio fix pudrayı kontür işlemi yapmak için kullandım.Sadece elmacık kemiklerimi belirginleştirmek için yanaklarımdan kulaklarıma doğru uyguladım.Bunu da yine the balm fırçası ile yaptım


Gelelim göz makyajına.Naked 2 paleti açar açmaz altın bir renge gözüm çartı.Aman Allahım didim.Bunu kullanmalıyım.Half baked isimli farı tüm göz kapağıma içinden çıkan naked fırçası ile uyguladım



Ardından gölge işlemini de aynı paletteki verve isimli far ile çok abartmadan göz kapağımdan fazla çıkmadan uyguladım.Kirpik diplerime de paletteki siyah farı çok bastırmdan geçtim



Bu makyajda Naked 2 rimeli kullandım.dolgun göstermiyor fakat ince ince tertemiz uzatıyor




H&M'den aldığım bu ruj+gloss birleşimi üründen lipglossu kullandım.Naked dediğimiz dudak için çok uygun kendisi.böyle simli bir göz makyajına da başka türlüsü abartı kaçardı zaten günlük kullanım için


Avonun Face pearls isimli allığını aydınlatıcı olarak kullandım . Elmacık kemiklerimin tam üzerine echotools blush brush ile geçtim



Son olarakta kaşlarımı taradım ve günlük kullanım için bakır , altın tonları karışımı makyajımız hazır . Afiyet olsun :)


Ve makyajın bitmiş hali sayın seyirciler 


Faydalı olabildiysem ne ala , Hoşçakalın :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder